3 tipy, jak si pomoci při úzkosti

Znáš pocity úzkosti také?

Já ano! Vím, není to nic příjemného.

Dokáži se zcela vžít do situace, kdy se možná cítíš zahlcená stresem, strachem z toho co bude, cítíš napětí ve svém těle a pocit úzkosti a pravděpodobně nevíš, jak se tohoto typu stavu zbavit, aby ses cítila lépe.

Možná také cítíš pocit vyhoření, pocit typu – nejsem dost dobrá, nebo – já si nezasloužím. Zkrátka nejsi ve své kůži a v tento moment se možná i bojíš, že tyto pocity jsou trvalé a stále se prohlubují.

Rozumím ti! A chci ti říct ,,neboj se“! I přesto, že se teď cítíš špatně a ve tvém životě se možná dějí věci, které úplně nevychází, cítíš napětí a stres – nejsi v tom sama.

Touto fází a možná běžným koloběhem těchto pocitů, prochází spousty z nás.

Pocity úzkosti

Ano, i já si touto fází v životě procházela, kdy mě provázely časté pocity úzkosti, napětí, vyhoření a zkrátka všechny možné druhy emocí, které bychom nejraději úplně vyřadily ze svého života.

Ale řeknu ti, že zcela vyřadit tyto pocity z našeho života nelze! Jsou součástí nás, přesně tak, jako když ráno vyjde slunce a večer se zase setmí.

Když jsme se narodili, tak jsme postupem času začali vnímat, že ráno je světlo a v noci je zase tma a co jsme udělali? Přijali jsme to. A přesně to, je také potřeba udělat se svými pocity.

Často se jim ale bráníme, nepřijimáme je a bojujeme s nimi. Co se děje pak? Tyto negativní emoce se ukládají v našem tělě a velmi nám škodí.

A já chci s tebou nyní posdílet 3 zásadní kroky, které mi pomohly k tomu, abych své emoce dokázala prožít tak, aby mohly volně odejít.

1 Krok: Uvědomění – uvědom si, že ty nejsi ta prožívaná emoce, to jak emoce přišla, tak zase odejde

2 Krok: Přijmutí – přijmi své pocity a v žádném případě je nepotlačuj, nech je volně projít

3 Krok: Meditace – medituj, medituj a zase medituj. Meditace má blahodárný vliv na mysl, duši i tělo

Vždy, když tě přepadne období, kdy se ti v mysli budou honit negativní myšlenky a tvým tělem budou proudit negativní emoce, zhluboka se nadechni, vydechni a nahlas řekni:

,,UVĚDOMUJI SI, PŘIJíMÁM A NECHÁVÁM ODEJÍT“.

Poslyš,

chci abys věděla, že je naprosto v pořádku, že se ti chce občas brečet, že nemáš na nic náladu, že tě nic netěší a i to, že cítíš pocit úzkosti.

Jsi totiž v pořádku tak jak jsi. A čím laskavější k sobě budeš a věnuješ si pochopení, porozumění a lásku, tím lépe se budeš cítit.

Sebeláska

Chci ti říct ,,netlač na sebe, vždyť jsi tak skvělá a úžasná bytost“. Buď na sebe hrdá jen proto, že jsi. Zasloužíš si pochopení a lásku sama k sobě.

Chci s tebou sdílet rady, tipy a techniky, protože vím, jaké to je cítit se tak, jako právě teď možná ty.

Dříve jsem si procházela velmi těžkým obdobím a věděla jsem, že první musím pomoci sama sobě, právě proto, abych byla nápomocná tisícům dalších žen a sdílela s nimi svou cestu ke svobodné mysli i duši.

Nyní tvořím transformační meditace pro ženy, nejen pro uvolnění a klid v duši, ale také meditace zaměřené na léčení vztahů, starých vzorců a přesvědčení, které jsme si v průběhu života nabraly.

Jsem moc ráda, že jsi našla cestu až jsem, k tomuto článku a věřím, že tě nejen inspiruje ale i obohatí.

Mám pro tebe ještě malý dárek, který dělá velké věci.

Léčivá meditace napětí k poslechu zde>>

Pokud bys chtěla udělat změny ve svém životě, určitě tě bude zajímat KLÍČ KE ZMĚNĚ ZDE>>

Těším se na tebe zase příště a pokud víš, že by tento článek mohl někomu pomoci, jednoduše ho sdílej. Nikdy nevíš, kdo zrovna právě tyto slova potřebuje slyšet.

Posílám lásku

Karolína

Tagy:
Věnuji se osobnímu rozvoji a síle pozitivního myšlení . Učím jak žít život s lehkostí, netrápit se nad zbytečnostmi a najít ten správný směr.  Můj příběh si přečtětě zde >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.